Gigi's Toys #2 update#2

Konečně je tu pokračování prvního dílu. Tentokráte se podíváme na moji zálibu pro motorová i nemotorová vozidla

Author Kinetic SX

obrazek

Za první peníze jsem pořídil tohodle artura. Kolo to bylo slušný, ale spíš na maratóny. Takže jako první jsem vyměnil představec. Po čase začali odcházet jednotlivý komponenty protože jsem nejel ani jeden maratón, zato nejeden sjezd (viz můj bike-blog). V průbehu let jsem vystřídal na rámu 3 vidlice, 4x zadní kolo, 3x gripy, 3x zadní plášť, 3x špalky, 3x řetěz, 2x páčky přehazky, 2x přední plášť, 2x 7mi kolečko, 2x sedlo, 2x sedlovka, 2x tachometr. Následující věci vydrželi déle, měnil jsem je totiž pouze jednou: brzdy, řidítka, přední kolo, šlapky, kliky, středová osa. Z uvedeného je asi jasné, že původní zůstal pouze rám :). Ale zbytek už byl solidní. Nic konečně nepraskalo. Spokojenost. Až do minulé zimy, rám to byl ocelový a jezdil jsem celoročně = urezla zadní stavba.

Apač

obrazek

Takže následovala transplantace komponent do nového rámu. Jelikož na ježdění už jsem měl spešlíka, vykašlal jsem se na trojtác i na přehazku. Apač je totiž single. Single speed :)

Spešl

obrazek

Kdo sledoval můj trip do Kanady ví, že jsem se tam zamiloval na první pohled. Specizalized Stumpjumper. Maximální mazel. Lehoučkej, zamykatelný tlumiče, Fox osazení, mega kotouče. Prostě na Český hory geniální nástroj. Česká cena tohodle kousku 66 600,- kč. Já ho dovez (sezónu jetej) za polovic a po dvou letech ještě za podobnou cenu prodal. Po našem výletu na Gardu jsem ale zatoužil po vyšších zdvizích.

Džýtý

obrazek

Konečně kolo který odpovídá mýmu stylu jízdy (enduro/fr/dh). Sice je to základní model, ale i tak s ním užije člověk kopec srandy. Nezničitelný ráfky, tuhej rám, pevný osy v nábojích a 180mm zdvihu vpředu, co si víc přát? No asi nějakou foxku dopředu hehe, tak zas přístě (Nástupce bude Giant Reign X, nebo Agang Ninja). Vidle se dá snížít na 140mm a po troše přemlouvání to jede i do kopce, teď naposled jsem si vyšlápnul a sjel Radhošť, peklo nahoru stálo za ten super sjezd dolů. A o tom to je, no ne? :) Vidlice po tuningu tlumiče dokonce i funguje, jak můžete posoudit na videu z Ústí

Satan

obrazek

GT se mnou toho zažilo mnoho, krásně vyvážený, tuhý. lehký a hravý, s vidlí co sežere cokoliv, na enduro krása. Po dvou letch ale byl čas se posunout a tak muselo z domu. Nástupce je z rodu DH. Amíkama vařenej Santa Cruz Vp-free. Virtual point zavěšení, nic lepšího není, a drtí to tlumič Fox DHX nejvyšší specifikace 5.0, na zadním kole to dělá 215mm zdvihu. Vpředu je legenda Marzocchi 66, vyrobená ještě před přesunem výroby do číny. Luxusní 180mm chod zaručují pružiny v obou nohách a olejové tlumení. Kliky SLX disponují pouze jednopřevodníkem, rám ale umožňuje montáž přesmykače, takže enduro choutkám se meze nekladou. Sjezdové pláště trápí 200mm kotouče mačkané brzdami Avid Elixir 5. Řidítka šíře 785mm obývá ještě řazení od sramu a krátký představec Sunn. Stejnou značku nesou i přilnavé platformové pedály. Takhle jsem si to pořídil, proběhnou nějaký úpravy, úklid bovdenů, pružina a šlapky do bílý a možná dvoukoruna dopředu. Wellcome in Next Level!

Dirty exe

obrazek

Hory jsou daleko, takže abych se v tejdnu nenudil, pořídil jsem Agang Exe, dirťáka s 12" rámem, na mě to je jako bmx ale vejdu se.

Pit

obrazek

Jelikož krajina u Pardubic je rovná (a Gočárovi už se snad nikdo nevyrovná), pořídil jsem krosku. Teda krosku, je to jen střední pitbike, prostě hodne zábavy, za pár peněz. Jak jistě víte kroska do města nesmí a proto jsem rozšířil sbírku ještě o..

CBR

obrazek

Šestku od Hondy. Po letech řízení TDi a podobných "vysokootáčkových" skvostů, je omezovač v 13.500 ot/min jako pohlazením po duši. Zatím mám najeto jen pár set km, ale už je v plánu letní trip po evropě, kdo se přidá?

obrazek