dny: 103-091 090-081 080-071 070-051 050-041 040-035 034-025 024-020 019-015 014-010 009-005 004-000 kompletní fotogalerie

den 035

Hohohoooo, kolo poladěný, tak jsem to dneska protáhnul na cestě do práce. No rules. No limits. Tohle kolo nic nezastaví. Když skočí červená, jump na chodník a frčíme dál. 17Km za 40 minut není nic moc, ale když si tam připočítáte těch milión semaforů co tu maj...každejch sto metrů jeden, to je jak v tý jejich televizi, každejch 10minut reklama. Sou tady nějaký ujetý.

Dneska se byly dokonce podívat v obchodě na mý kolo policajti, a prej u nás budou servisovat biky. :-) Jo váha kola je 12,94kg a to tam jsou masivnější gumy a šlapky než originál :)

P.S.: Láďa co tu jezdí s autobusem říkal, že maj v pravidlech se nehádat. Takže když nastoupí člověk a řekne 'gimme a free ride', tak jen pokrčej rameny a týpek neplatí...

Tajný policajti v akci (modrej maják za korvetou). Občas je tady pěkně husto. Když jsme někam v pátek večer jeli po městě, antiradar blikal jak pominutej.

Večerní debata nad pár flaškama vína s Dwaynem a Sumika. :-)

den 036

Ráno čtu na craigslistu (to je ta stránka kde seženete vše od práce přes byt až po elektro, prostě takovej lokálkní ebay) iPhone za 150 dolcu (normalní cena pro jetej 8GB je 250). Koukám je to 9minut starý, tak to bych ještě mohl mít šanci. Volám, týpek, noo už mi volali 4lidi za hoďku jsou tady. Říkám: zaplatím 200 a budu tam za 40minut. OK. Let's race. Frčák. Běžím na metro. Za 39minut jsem tam. Týpek nikde. Volám. Mnooo před minutou jsem ho střelil typovi za 250 :-). Mno aspoň mi zbyly prachy na foťák.

moje nový dělo, Nikon D50 (stejnej typ jakým jsem fotil v Ženevě - viz. fotogalerie z Ženevského autosalonu), tak teď už by mohla být moje materialistická stránka ukojena a je čas opět přitvrdit v holčinách.

den 038

Začíná být pěkná zima. Večer na pizze jsem potkal další Čechy, jeden je tu jen na skok z San Franciska, s druhým skočíme, až nebudu s prachama na nule, na pivko. Je tu prej někde hospoda, kde maj Plzeň za 5dolců točenou do 0,6litru. :-)

V 9 vstávám do práce a venku stále jinovatka, to už není sranda :-)

biky už se moc nepujčujou ale díky mě k nám začali chodit servisovat pořádný bikeři s pořádnejma kolama, takže zábava, pokec, pohoda.

den 039

Dneska je thanksgiving, zejtra maj všichni kromě mě volno. Večer jsme měli krocana a takovou malou párty :-). Když jeli Dwaine a Simon (jeho kámoš z Polska) někdy ve tři ráno doplnit pivní zásoby, stopli je flojdi a tak se vrátili až ráno :-).

ehmm trošičku větší kuře noo...

plus hromada různých příloh

byl i desert :-)

všichni se strašně divili jaktože mám na notesu filmy, co teprv běží v kině :) holt jinej kraj, jinej mrav :-)