dny: 103-091 090-081 080-071 070-051 050-041 040-035 034-025 024-020 019-015 014-010 009-005 004-000 kompletní fotogalerie

den 041

ehm vzal jsem práci v půjčovně kol abych si odpočal od počítadel, a takhle dneska vypadal celej můj pracovní den, upload a rozchození nových stránek shopu (vlevo práce, vpravo práce a uprostřed můj mrňous na zábavu)

den 042

Volno, veknu pěkně, takže zase trošku protáhnout kolo. Můj telefonek Nokia E50 se z neznámých příčin při jakékoliv události vypne, takže to chtělo náhradu. Mrknul na craigslist co je k mání, brnknul typovi a domluvil schůzku. Nyní už jsem zařazen do stáda. Íjabko. Je to zábavná hračka, a díky tomu, že to není kdovíjaká novinka, je na to mrtě programů, blbůstek a příslušenství. Škoda, že nemám na biku tacháč, dal jsem si to pro něj přes celej Vancouver a podle pana Gůgla to bylo celkem cca 40km městské džungle (přepínal jsem lockouty do kopců jak zběsilej, brzdy dostali pěknou čočku ve sjezdech, docela kotel no)

cestou jsem natrefil na zábavní park, tohle je asi pěknej adrenalin, né kvuli rychlosti ale z obavy, že se to rozpadne.

áj, áj, ájfoun, moje poslední hračka, opravdu už končím, slibuju.

Emerika vs. Japonsko

den 048

O vejkendu jsem něco chytnul takže jsem jeden den marodil, ale už je to fpoho. Asi mému tělu nestačil přísun ofoce v podobě pár kousků ananasu na pizze Havaj párkrát do týdne, takže jsem zainvestoval do báglu jablek a mělo by to pomoct :).

oddělení vitamínů v supermárketu, lidi tady běžně polikaj každý ráno hrst, s dobrým pocitem, že tenhle je proti tomuhle, tenhle proti tomuhle. vždyť to píšou na obalu, žejo. (sorry za kvalitu, foceno ifonem)

den 049

Dnes je zase úterý takže volno, zase hezky, jdeme nastartovat kolo. Ve Whistleru už je sníh takže hurá na NORTH SHORE. Po minulých zkušenostech jsem stopnul busa (zastávka je v 0m n. m.), ten mě vyhodil v cca 250m n.m. a zbytek na vrcholek (850m n. m.) jsem musel došlápnout. Měl jsem štígro, po vystoupení z busu se kolem prohnali dva místní borci na Spešlech. Jeden měl stejný kolo jako já (akorát uřízlou sedlovku a 2.5" gumy), tak jsem se k nim přidal a dali jsme pokec. North Shore mají za barákem, takže si to dávaj klíďo i 4x týdně hehe. Jak sem psal, na začátku vejšlap jako kráva, propocenej, jsem ani nezvládal mluvit. Po nějakých 50 minutách uphilu po lesní cestě konečně vrchol. Sedlo dolů, odemknout tlumiče, upustit gumy a narazit přilbu.

EHMMMM co na to říct, všecky traily jsou černý. Hmmm, ok protože včera pršelo volíme lehčí černou (hehe). Všecko je v lese, takže technika, technika a zase technika. Serpentýný, že se tam sotva vejdete. Dropy, kde se rosekáte když jedete pomalu, plus dopady do šutrů. Navlhlý skály. Kotel. Potom přichází odměna, nekonečný lávky :-). Nízko i vysoko, široký i úzký jak nudle. Ale jsou navlhlý, takže se nesnažte brzdit prostě to musíte nějak dát :-). Oproti Whistleru jsou tady i pasáže, kdy se musí šlapat pár desítek metrů do kopce. Škoda, že nemám tacháč, ale bylo to mrtě dlouhý a dobý, zase občas máte možnosti volby jednodušší nebo složitější trasy. Ještě perlička na závěr: ke konci se typovi zmrvila přední brzda, takže byl všude až moc rychle :). Ještě jsem zapomněl zmínit, že oba typové jezdily v nášlapech! Jak říkali, jsou vyjímkou a fakt jsem ocenil volnou nohu když jsem tam jednou trefil šutr a kolo odlítlo pryč a já zůstal stát na místě :).
Bylo to supr. Doma jsem se hodil do pračky, a zejtra zase praaaaceeee, neeeeeee.

domů jsem si tenhle sešup dolů dal na kole, šede tam asi bylo.

ehmmm už jsem říkal, že bylo vlhko?

tohle bylo za odmněnu :)

touhle už byla taková XC část, široký lávky, pohoda :) (v prostřed lávky můžete vidět odbočku pro ty co si chtějí dropnout ten megašutr, hehe).