dny: 103-091 090-081 080-071 070-051 050-041 040-035 034-025 024-020 019-015 014-010 009-005 004-000 kompletní fotogalerie

den 058

Se nedivte, že nepíšu. Prší, je hnusně, nuda. Akorát dneska je nějakej ten helou-vín, po měste výzdoba, choděj tu samý divně oblečený lidi, no aspoň je trochu zábavy :). Kdo nemá masku není in, nejpopulárnější u dam je špičatej klobouk :-). Děti v obchoďáku grabujou obchody, prostě sranda. Zahlíd jsem naprosto dokonalou Sněhurku i Batmana.

Večer začala ta správná show. Obdarovali jsme nějaký ty děti, seděli venku, popíjeli a sledovali ohňostroje. Z toho našeho kopce máme rozhled přes vodu na celej Severní Vancouver a taky celej Východní Vancouver, každej má tak půl mega obyvatel, takže každou chvíli byl nějakej ohnňostroj :-).

někdo bere výzdobu fakt vážně, nechybí náhrobky na záhoně, ani umělá mlha :-)

za stovku střeliva

den 060

Na večeři jako vždy do Samesunu, tentokráte jsem to zapích ke dvoum týpkům co jeli autem z Alijašky na jih, až do Arizony.

Je sranda, že tady prostě kažej byl tady, tuhle i támhle. Rok v Austrálii, měsíc Zéland, Evropa, USA. Takže takový procestování světa rozhodně není na škodu. Člověk si rozšíří obzory, než jen hnít doma :-). Rozhodně doporučuju všem někam na pár měsíců z ČR vypadnout, hehe.

Tenhle tejden jsou tu asi naposledy dvoucifernuý teploty, tak snad ještě stihnu vytáhnout bika.

den 061

Dneska jsem mel volno, celej den prselo. Dwain byl taky doma kvuli nemoci, tak jsme se trochu posilnili, aby to slo veselejs od ruky, a lehce uklidily dům :).

tohle je vyhled z obyvaku, na zasnezene vrsky hor, u nas teprv zloutnou stromy :)

den 062

Tak jsme v praci nalozily kamion skladacima kolama, aspon nejaka zmena. Vecer jsem zahlid plakat "all you can eat tacos for $7", nejak sem to ani nepocital. Holciny vedle lehce nestihaly, kdyz jsemm se na konci ptal na dezert. Az pri placeni typek rikal ze 19ks neni zrovna malo. No dal sem k tomu par pivek tak je to tak moc nevytrhlo :).

kouknete na strop, a zjistite proc jsem v tom baru zustal tak dlouho, je tam celkem vedro tak si stamgastky pravidelne odkladaj vrstvy prej :)

den 066

Tak nová práce v poho (PCexperts, obchod s počítadlama, servis a tak..), zase makám pod nějakým Peršanem, takže přízvuk jak hovado, ale pohoda. Občas nám tam pomáha jeden padesátník, a nebo je tam občas jěště jeden Kanadskej mlaďoch, naprostej GeeK, hlavni práci má programátora nějaký hry ve velký firmě. Dělám klasický joby, jako odvirování, reinstalace, diagnostika a tak. pěkně v teple, občas je i sranda :).

den 069

Ráno bylo konečně, po tejdnu nepřetržitýho deště, pěkně. Zejtra je zas nějakej státní svátek nebo co, tak mám volno, ale volali mi z bajkšopu, že už se jim to tam kupí, tak jestli nebudu línej, tak tam skočím :). V práci jsem udělal dva kompy a v jednu razil domů, na píchačkách mi to ale napsali až do tří, hehe, za půl dne vyděláno jako v bikešopu za celej. Rychle domů, než se zkazí počasí a osedlat bika. Po dvou tejdnech abstinence jsem byl už pěkně nadrženej.

Po přesunu na North Shore, jsem začal dupat ten kopec, v půlce jsem opět někoho potkal. Poláka, v mým věku, co tady žije už od 9 let. Valil si to pomalu nahoru na DH mašině, tak jsme dali pokec. Bydlí taky hned pod kopcem a jezdí každej den :-). Hlavní džob má za dvacku na hodinu renovace baráků, plus dělá 3D grafiku do her na volný noze. Pokecali jsme i o hardtailech páč si občas dává NS a okolí na něm, hehe. Říkal, že je těžkej asi jako muj full, díky 2,6" gumám a trošku drsnější konstrukci.

Dali jsme dvakrát trail z prostředka, kterej začíná pořádným dropem a pokračuje v podobně drsným stylu. Napodruhý už jsem to docela povodil, dropíky naskákal, lávky trefil, a ani se nerosekal :). Konečná fáze byla sjezd korytem potoka (bylo to docela hafo z kopce takže asi spíš horské bystřiny), kterej byl po tom tejdennim dešti dobře přikrmenej, takže taky nevídanej mazec. No potom už byla v lese docela tma, takže spodní trail a hurá domů. Pak dolů po silnici jsem si to dával Ghostrider stylem, když je na kole člověk rychlejší než auta tak to ani jinak nejde. U zastávky jsem skočil do pořádnýho fastfůdu, kde vám daj k hambáči pěkně pivko do vychlazený sklenice :).

napíchnete si kolo na bus, a nemusíte šlapat úvodní kopec :)

úvodní dropík

za mlhou, co by se dala krájet vidíte lávku, která končí dalším vypečeným dropem

Šťastnej bajker, konečně byla zase nějaká adrenalinová sranda :)

musím uříznout sedlovku, jo ty kalhoty se fakt už rozpadaj, ta samá škuba jak minule, akorát teď 5cm od toho kde jsem to zašil